dimarts, 15 de juny del 2010

2º aniversari del bloc

Hola amics,

Ja fa dos anys (sembla mentida com passa el temps) que vaig començar a fer aquest bloc dedicat a les sortides del nostre Club Ciclista.

Durant aquests dos anys he intentat transmetre amb la major fidelitat possible les nostres experiències a sobre de les dues rodes i espero que a algú li hagin entrat ganes d'agafar la bici i sortir a fer quilòmetres.

Aquí podeu trobar totes les sortides i les fotos/vídeos que em anant fent durant tot aquest temps. A més a més, podeu consultar la predicció del temps per si voleu fer una sortida i no sabeu si farà bo o mal temps.

A més del comptador de visites que hi ha a la pàgina principal, i que es va col·locar molt més tard, també tinc el número de visites, el número de pàgines i número d'usuaris que visiten aquest bloc, aquí deixo la mitjana de les 100 setmanes (2 anys) que portem... de moment.


Mitjana de les 100 primeres setmanes:

Visites..................... 19,17

Pàgines visitades..... 42,81

Usuaris...................
12,27


A part de les nº de visites i del nº de pàgines, que també te la seva importància, voldria destacar que de mitjana, 12 persones (usuaris) visiten cada setmana aquest bloc, la qual cosa m'omple de goig i alegria.

Per als que sou seguidors del bloc, haureu notat que em canviat la imatge del bloc. Em canviat l'estil a un de més blavós que espero que us agradi.


Per últim, desitjar que hagueu gaudit llegint aquest bloc, com jo he gaudit escrivint-lo.