diumenge, 7 de novembre del 2010

Sortida 7.11.10 a La Torre de Claramunt

Aquest diumenge teníem previst de fer la ruta a El Bruc, però em decidit de canviar la ruta i em anat finalment a La Torre de Claramunt, això sí, fent una gran volta.

Em fet alguna variació a la ruta habitual i quan havíem d'entrar a El Bedorc, em girat a mà dreta per un camí que ens a portat a Can Ferrer del Coll. Des de aquí em enllaçat amb el GR-172 que ve del Bedorc a l'ermita de Sant Miquel i em continuat fins a Cabrera d'Anoia.


Ruta: Vallbona d'Anoia, Mas Bonans, Font Galí, El Bedorc, Can Ferrer del Coll, ermita de Sant Miquel, Cabrera d'Anoia (esmorzar), casa enanitus, camí rural asfaltat, La Torre de Claramunt, El Xaró, BV-2131, La Rata, la Font de la Reina, camí Ral i Vallbona d'Anoia.




Distància: 29,90 km
Temps: 2h 24'
Velocitat mitjana: 12,39