diumenge, 25 de març del 2012

Sortida 25.3.12 a Òdena

Avui em anat a Òdena, en una ruta fàcil per agafar de mica en mica la forma física adequada.
Amb el canvi d'hora, quan em sortit feia força fred, encara que a l'arribada a Vallbona feia força calor i sobrava alguna roba de més. A les properes sortides, segurament farà millor temps i no caldrà anar tant abrigat !

Ens em aturat a una plaça a davant de l'ajuntament d'Òdena per esmorzar i em fet una mica de tertúlia abans de tornar cap a casa. Passat l'aeròdrom d'Òdena ens em trobat amb el camí enfangat de les pluges d'aquests darrers dies, però la resta del camí ha sigut força bo.

Ruta:
Vallbona d'Anoia, camí Ral, La Rata, La Pobla de Claramunt, Els Plans d'Arau, Òdena (esmorzar), aeròdrom, Els Plans d'Arau, La Pobla de Claramunt, La Rata, camí Ral i Vallbona d'Anoia.



Distància: 35,60 Km
Temps: 2h 27'
Velocitat mitjana: 14,48 Km/h 

Diumenge a les 8 al Bar de la Fonda...