dilluns, 27 de gener del 2014

Sortida 26/01/14 a la Balma de Can Solà.

Avui he arribat uns (8') minuts tard al punt de trobada, la plaça de l'església i, sense saber si havien sortit ja o si no havia sortit ningú, he decidit de fer una sortida a l'aventura.

El primer pensament va ser d'anar fins a Òdena on avui es celebrava l'"Ecofira", però aquesta és una ruta que fem força sovint i he canviat d'opinió.
Finalment he decidit de fer una sortida que un amic m'havia comentat i m'havia ensenyat unes fotos molt maques del lloc. Així que em vaig dirigir cap a la Balma de Can Solà, molt a prop del coll del Bruc i, a tocar de Montserrat Parck.

Casualitats de la vida, just una mica abans d'arribar a la Balma de Can Solà, m'he trobat amb uns vallbonencs i vallbonenques que caminaven per allà. Ells m'han indicat per acabar d'arribar, ja que he de dir, que la senyalització brilla per la seva absència i, si no saps el recorregut, es fàcil equivocar-se.

La Balma de Can Solà, una preciositat !!! No sé si dir-li abric, cova o simplement una roca enorme que fa de sostre, i que de ben segur seria la llar d'algún avantpassat cavernícola de la zona. Malauradament, les fotos son fetes amb el mòbil (les que hi han a la ruta de wikiloc) i jo no sóc cap gran fotògraf, però sens dubte, val la pena de visitar. Mira que em passat vegades i vegades pels voltants, i no sabíem (com a mínim jo no ho sabia) que existia aquesta balma.

Durant la ruta m'he trobat amb alguns bassals, zones amb força fang i, a meitat de camí ha començat a fer força aire, però el pitjor a estat que, just passar Ca n'Aguilera, el pedal esquerra de la bicicleta se m'ha afluixat i he tingut que aturar-me cada tres per quatre per apretar-lo amb la mà, fins arribar a casa.





Fins diumenge a les 8 a la plaça de l'església.