dimarts, 1 d’octubre del 2013

Sortida 29/09/2013 a Coll del Bruc.

Diumenge vam fer una sortida al Coll del Bruc que podríem dividir en dues parts. Primer una part de pujada fins arribar a la zona de Fembra Morta, amb una alçada d'uns 665 m. i, una segona part en baixada per petits senders fins arribar a Ca n'Aguilera.

Ruta:
Vallbona d'Anoia, camí Ral, La Rata, La Pobla de Claramunt, Els Vivencs, Can Mabres, Cal Muset, Font de Ferro, Cal Soteres, Fembra Morta, Ca n'Aguilera, Can Martí de l'Estala, Bosc de l'Àliga, C-224, La Venta i Can Mossarro, Mas Bonans, Terrera i Vallbona d'Anoia.

NOTA: Al plànol de Wikiloc, he col·locat una ruta força semblant, però no és completament igual.
  • Passat Cal Muset, vam continuar recte en direcció a la Font de Ferro i el Coll del Bruc (i no vam girar a mà dreta com indica). Una vegada passat Cal Soteres, agafem un sender molt maco que ens fa arribar a un camí principal i tornem a enllaçar amb la ruta a Fembra Morta, on tornem a agafar un altre sender que ens portarà fins Ca n'Aguilera.
  • L'altre diferència es quan arribem a la carretera C-224. L'agafem uns 50 metres i girem a l'esquerra per un camí que ens fa travessar la via del tren per sota i, una mica més endavant, ena fa passar per La Venta i Can Mossarro, Mas Bonans i arribem a Vallbona pujant per la Terrera.

Diumenge a les 8 a la plaça de l'església.